1. HABERLER

  2. YEREL

  3. İnteraktif Pazarlama Zirvesi Anadolu, 21 Temmuz’da Konya’da
İnteraktif Pazarlama Zirvesi Anadolu, 21 Temmuz’da Konya’da

İnteraktif Pazarlama Zirvesi Anadolu, 21 Temmuz’da Konya’da

İnteraktif Pazarlama Zirvesi Anadolu, 21 Temmuz’da Konya’da

A+A-

Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), 9. Anadolu turuna 21 Temmuz’da Konya’da başlıyor. Marketing Türkiye ve Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen İPZ Anadolu 2016’nın bu yıl ki ana teması ise “Yeni Nesil İşler, Süreçler ve Ürünler…” Her ilin ihtiyaçlarına yönelik içerikler sunarak farklılaşan Zirve’ye katılanlar katılım belgelerini Boğaziçi Üniversitesi’nden alacak. İPZ Anadolu’16 kapsamında, Konya’nın başarılı kurum ve kişileri de ödüllendirilecek.

Marketing Türkiye ve Marke­ting & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsam­lı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi ( İPZ) Anadolu, 21 Temmuz’da Konya’dan start alıyor. 9 yıldır aralıksız devam eden ve Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu’nun bu yıl ki ana teması değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Yeni Nesil İşler, Süreçler ve Ürünler” olarak belirlendi. Bugüne kadar binlerce pazarlama profesyonelini ve yüzlerce konuşmacıyı aynı çatı altında buluşturan İPZ Anadolu, Konya’nın ardından Bursa ve Kayseri’de yapılacak konferanslarla devam edecek.

Yeni nesil işler, süreçler ve ürünler tasar­layarak şirketlere katma değer yaratan kuruluşların buluşma platformu olan İPZ Anadolu, bu yılki temasıyla teknolojinin dayattığı de­ğişim konusunda farkındalık yaratmayı amaçlıyor. Yeni dünyanın ge­reklerine uygun iş yapış biçimlerinin tartışma­ya açılacağı İPZ Anadolu’nun ana destekçisi Garenta, maliyetleri azaltırken performansın nasıl geliştirilebileceği konusunda kendi iş alanı üzerinde paylaşımlarda bulunacak. Hepsi­burada.com, Yapı Kredi Bankası, AYGAZ ve TAV Havalimanları’nın içerik desteği verdiği kon­ferans dizisinde ise birlikte iş yapma kültürü konuşulacak.

Her ilin ihtiyaçlarına özel içeriğe sahip bir Zirve

İPZ Anadolu’16’yı farklı kılan bir diğer nokta ise her ilde o ilin ihti­yaçlarına özel içerik hazırlanıyor olması. İl bazında gelişen sektörler ve bu sektörlerin tedarikçilerinin ilgi alanına giren konu ve örneklerle zenginleştirilecek içerikler doğ­rudan fayda odaklı sunulacak.

Günseli Özen Ocakoğlu: “İPZ Anadolu’da bu yıl konulara değil, sektörlere odaklanıyoruz”

İPZ Anadolu’da il özelindeki ihtiyaçların konferans öncesinde birebir o ilin kanaat önderleri ile yüz yüze yapılan çalışmalarda belirlendiğini ve içeriğe dönüştürüldüğünü ifade eden Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, “İPZ Anado­lu’da bu yıl konulara değil, sektörlere odaklanıyoruz. Çünkü mega şehirlerin dünyasında, rekabet ülkeler arasında değil, şehirler arasında yaşanacak. Bu durumu sektörler açısından ele almak gerekirse, mobilya sanayimizin İtalyan mobilya sanayi­siyle rekabeti mümkün olmayabilir ancak Kay­seri, Bursa/İnegöl, Ankara gibi bu alanda öne çıkan şehirlerimiz İtalya’nın mobilyada en iyileri Milano, Venezia veya Forli’nin rakibi olabilir. Dolayısıyla kurumsallaşma, perfor­mans ve verimliliğin artırılması, tasarruf ve karlılığın yükseltilmesi konularına ağırlıklı olarak değinerek,  olgunlaşmış sektörlerin ihtiyaçlarını belirleyeceğiz.” dedi.

Katılımcılara Boğaziçi Üniversitesi katılım belgesi verilecek

İPZ Anadolu kapsamında bu yıl da her il için AKADEMETRE araştırma şirketiyle birlikte il ya da bölge bazlı başarılı kurum ve kişileri ödüllendi­rilecek. Ayrıca bu yıl yeni bir yaklaşım olarak Boğaziçi Üniversitesi ile de amaç birlikteliği yapıldı. Akademi desteği de alan İPZ Anadolu’16’ya katılanlara Boğaziçi Üniversitesi’nin katılım belgesi verilecek.

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT