Netline Kule Site’de hizmete girdi

Netline Kule Site’de hizmete girdi
Türkiye’nin en gelişmiş çağrı merkezi olarak bilinen Netline, Konya’daki yeni yerinde hizmete girdi.

Türkiye’nin en gelişmiş çağrı merkezi olarak bilinen Netline, Konya’daki yeni yerinde hizmete girdi. Kule Plaza 17. katta gerçekleştirilen Netline’ın açılış töreninde konuşan firma ortaklarından Hatice Uçar, Türkiye genelinde 5 şubeleri olduğunu belirtti.

Yurtiçi ve Yurtdışındaki firmaların satış ve satış sonrası hizmeti ve destek hizmetlerini hedefleyen bir çağrı merkezi olarak faaliyetlerine sürdüren Netline yeni yerinde hizmete girdi. Kule Plaza 17. katta gerçekleştirilen Netline’ın açılış törenine AK Parti Konya İl Başkanı Hasan Angı ve çok sayıda davetli katıldı. Netline, bünyesinde Türkçe, Flemenkçe, Almanca ve İngilizce konuşabilen, genç, dinamik, hırslı ve deneyim sahibi çalışanları barındırıyor. Netline hakkında bilgi veren firma ortaklarından Hatice Uçar, “Netline firması zaten 2,5 yıldır Konya’da vardı. Biz buraya yeni taşındık. Türkiye genelinde 5 tane şubemiz var. Merkezimiz Ankara’da sonra Nevşehir, Konya, İstanbul Anadolu ve İstanbul Avrupa’da şubelerimiz mevcut. Hollanda’da bir tane irtibat ofisimiz var. İspanya’da bir şubemiz var ve yakın zamanda da Belçika’ya şube açma planlarımız var. Toplamda 100’e yakın çalışanımız var. 10 yıllık iki ortaklı bir firmayız” diye konuştu.

netline-3.jpg

HOLLANDA VE BELÇİKA’YA HİZMET VERİYORUZ

Hollanda ve Belçika’ya çağrı hizmeti sunduklarını belirten Hatice Uçar, “Hollanda ve Belçika’da anlaşmalı olduğumuz firmalar var. Çalışan arkadaşlarımızın hepsi Hollandaca ve Flemenkçe diline hâkim. Buradan Hollanda ve Belçika’da ki insanları arayıp telefon üzerinden satış ya da satış sonrası hizmet sunuyoruz. Büyük firmalarla çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

netline-1.jpg

NETLİNE’IN KENDİ KAREKTERİ KALİTE

Google ve Vodafone Avrupa gibi firmalarla çalıştıklarını aktaran firma ortaklarından Habib Gözütok, “Gaz ve elektrik firmalarıyla çalışıyoruz. Yakında Almanya ile çalışmalara başlayacağız. 3 dilde hizmet vereceğiz. Netline’ın kendi karakteri kalite. Kaliteden ödün vermiyor o yüzden de başarımız yüksek. Çağrı merkezlerinde pembe yalanlar olur. Bizde o yok. Bence buralara da onun sayesinde geldik. Tamamen şeffaf bir şekilde çalışıyoruz. Çalışan arkadaşlara fazlasıyla eğitim veriyoruz. 5 günlük bir eğitimimiz var. Konya’da ise 20 kişi çalışacak ama önü açık devamı da gelecek. Konya’da yaşayan ve Hollandaca ya da Flemenkçe diline hakim olan herkes bize başvurabilir. Farklı farklı projelerimiz var” şeklinde konuştu. Mine Doruatlı

netline-2.jpg

netline-5.jpg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.