Seydişehir Belediyesi’nden “whatsapp iletişim hattı’’ hizmeti

Seydişehir Belediyesi’nden “whatsapp iletişim hattı’’ hizmeti
Konya’nın Seydişehir İlçe Belediyesi şikayet, talep ve istekleri daha hızlı değerlendirmek amacıyla Whatsapp İletişim Hattı kurdu.

Vatandaşların daha hızlı iletişim kurmaları amacıyla teknolojik imkanların kullanılması gerekliliğini ifade eden Seydişehir Belediyesi Başkan Vekili Mevlüt Güray, vatandaşlara en iyi hizmeti verebilmenin gayreti içerisinde olduklarını söyledi. Başlatılan uygulama ile vatandaşlar, dilek ve şikayetlerini varsa önerilerini görsel mesajlar ile 0 552 582 05 82 numaralı telefon hattına iletebilecekler.
Seydişehir Belediyesi Ak Masa bünyesinde hizmet verecek olan 0 552 582 05 82 whatsapp iletişim hattı ile yeni bir uygulamanın başlatıldığını kaydeden Güray, “Bu uygulama ile şikayet, sorun, talep ve önerileri görselleriyle birlikte anında alabilme imkanına kavuşarak çalışmalarımıza yön vereceğiz. Gün içerisinde vatandaşlarımız Ak Masa birimiyle telefon, sosyal medya ve e-posta gibi sistemlerle bizlere ulaşarak talep, istek, öneri ve sorunlarını iletebiliyordu. Akıllı cep telefonlarıyla vatandaşlarımız artık daha kolay olarak görselleriyle birlikte şikayet ve başvurularını hızlı bir şekilde yapabilecekler. Günümüz teknolojisi uygun her türlü iletişim araçlarını belediyemiz hizmetlerinde kullanmaya büyük önem veriyoruz” şeklinde konuştu.
Gönderilen başvuruların Ak Masa aracılığı ile ilgili birimlere iletilerek takibinin yapılacağını, sonuçları ile ilgili vatandaşlara telefon ile veya e-posta iletişim hattı ile bilgilerinin verileceğini belirten Güray, whatsapp iletişim hattı ile belediye sorumluluk alanlarında bulunan sıkıntıların fotoğraflarını çekerek görsel mesaj yoluyla iletişim hattına ulaştırabileceklerini sözlerine ekledi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.