Gediz Elektrik Mobil Vezne Bir Yaşında

Gediz Elektrik Mobil Vezne Bir Yaşında
İzmir ve Manisa'da yaklaşık 3 milyon müşteriye en avantajlı fiyatlarla elektrik hizmeti sunmayı ve müşteri memnuniyetini sürekli kılmayı hedefleyen Gediz Elektrik, Mobil Vezne hizmeti ile başlattığı hayatı kolaylaştırma projesinde birinci yılını doldurdu

İSTANBUL (AA) - Gediz Elektrik müşterilerine elektrik faturalarını ödeyebilmeleri için sunduğu Mobil Vezne hizmeti birinci yılını geride bıraktı.

Gediz Elektrik'ten yapılan açıklamaya göre, İzmir ve Manisa illerinde yaklaşık 3 milyon müşteriye en avantajlı fiyatlarla elektrik hizmeti sunmayı ve müşteri memnuniyetini sürekli kılmayı hedefleyen Gediz, fatura işlemlerini Müşteri İlişkileri Merkezleri'nde (MİM) veya Gediz'in anlaşmalı bankalarında gerçekleştiremeyen müşterilerinin mağduriyet yaşamamaları adına Mobil Vezne hizmeti ile başlattığı hayatı kolaylaştırma projesinde birinci yılını doldurdu.

Köy merkezlerinde, çarşılarda, pazar alanlarında ve müşteri yoğunluğunun yaşandığı yerlerde konumlanan Mobil Vezne sayesinde Gediz müşterileri fatura tahsilat işlemlerini Müşteri İlişkileri Merkezleri’ne gitmeden anında gerçekleştirebiliyor. Elektrik fatura ödemeleri, Gediz'in yetkili Mobil Vezne aracına makbuz karşılığı yapılmakta. Gediz Mobil Vezne personeli, dolandırıcılık olaylarının önüne geçmek için hafta içi 08.00–18.00 saatleri arasında personel tanıtım kartlarıyla hizmet vermeye devam etmekte.

Mobil Vezne aracının bölgesine ziyarete gelmesini isteyen müşterilerin, [email protected] adresine ve 0850 800 0 186 numaralı Gediz İletişim Merkezi'ne talepte bulunmaları halinde ilgili bölge güzergah planına dahil edilmek için değerlendirilmeye alınmaktadır. Gediz müşterileri, www.gediz.com web adresinden Mobil Vezne aracının güzergah planına, anlaşmalı bankalar listesine ve Gediz Müşteri İlişkileri Merkezleri'nin iletişim bilgilerine ulaşabilmektedir.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Gediz Müşteri İlişkileri Müdürü Mustafa Demir, gelen talepler doğrultusunda fatura tahsilatlarında kredi kartı ile ödeme kolaylığı sağladıklarını, hizmet için çıktıkları yola hız kesmeden devam edeceklerini belirterek şunları kaydetti:

"Faaliyete geçtiğimiz tarihten itibaren 70 farklı lokasyonda hizmet sağladık. Fatura son ödeme tarihlerini de dikkate alarak her ay düzenli olarak 20 farklı lokasyona ulaştık. Bir senede 35 bin km yol kat ederek, 30 bin müşterimizle yüz yüze iletişime geçtik ve Gediz Mobil Vezne ile 25 bin fatura tahsilatı gerçekleştirdik"

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.