Müşteri İlgi Bekliyor

Müşteri İlgi Bekliyor
Konya insanı son bir ayda en çok mağazalardan şikâyetçi oldu. Mağaza çalışanlarının ilgisizliğinden ve kaba olmasından yakınan vatandaşlar kargo ve ulaşımdan da oldukça dertli.

KIYAFET MAĞAZALARI İLK SIRADA

Güncel ve güvenilir bir şikâyet sitesine son bir ayda yazılan şikâyetleri değerlendirerek, Konya’nın en çok nelerden şikâyet ettiğini araştırdık. Araştırmalarımız sonucunda Konya insanının en çok mağazacılık sektöründen şikâyetçi olduğu ortaya çıktı. Büyük bir farkla ilk sırada yer edinen mağaza şikâyetlerinde en çok kıyafet satan mağazalar şikâyet alıyor. Bu sırayı elektronik eşya satan mağazalar ve beyaz eşya-mobilya mağazaları takip ediyor.

KARGODA SIKINTI YAŞANIYOR

Tüketiciler en çok ürünlerinin tamamının teslim edilmemesi, kusurlu ürünler, kalitesiz mal, satış danışmanlarının ilgisizliği ve kaba davranması, ürün değişiminde sorun yaşamaları gibi konulardan dolayı şikâyette bulunuyorlar. Şikâyetlerde ikinci sırayı ise kargo şirketleri alıyor. Vatandaşlar ağırlıklı olarak kargolarının kaybolması, zamanında teslim edilmemesi ya da çok geç gelmesi gibi konulardan şikâyetçiler. Kargoyu ise ulaşımda yaşanan problemler takip ediyor. Emine Şeyma Yıldız

Kaynak:Pusula Haber

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.