15 ilde giriş çıkış yasağı 15 gün daha uzatıldı

15 ilde giriş çıkış yasağı 15 gün daha uzatıldı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 ilde uygulanan şehirlerarası seyahat kısıtlamasının 15 gün daha devam edeceğini bildirdi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 ilde uygulanan şehirlerarası seyahat kısıtlamasının 15 gün daha devam edeceğini bildirdi.

Seyahat kısıtlamasının devam ettiği iller:

Ankara, Balıkesir, Bursa, Eskişehir, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kayseri, Kocaeli, Ayrıntılar Geliyor..

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum