15 ilde giriş çıkış yasağı 15 gün daha uzatıldı
Yayınlanma:
Güncelleme:
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 ilde uygulanan şehirlerarası seyahat kısıtlamasının 15 gün daha devam edeceğini bildirdi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 ilde uygulanan şehirlerarası seyahat kısıtlamasının 15 gün daha devam edeceğini bildirdi.
Seyahat kısıtlamasının devam ettiği iller:
Ankara, Balıkesir, Bursa, Eskişehir, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kayseri, Kocaeli, Ayrıntılar Geliyor..
TÜRKİYE
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.