25 yıllık tecrübesiyle güvenin adresi

25 yıllık tecrübesiyle güvenin adresi
Kasko, trafik, bireysel emeklilik, konut, iş yeri, deprem ve tamamlayıcı sağlık sigortası gibi geniş portföyüyle hizmet veren Nevzat Özkan Sigorta, deneyimli personeli ve 25 yıllık sektör tecrübesiyle Konya’da faaliyetlerine devam ediyor.

Kasko, trafik, bireysel emeklilik, konut, iş yeri, deprem ve tamamlayıcı sağlık sigortası gibi geniş portföyüyle hizmet veren Nevzat Özkan Sigorta, deneyimli personeli ve 25 yıllık sektör tecrübesiyle Konya’da faaliyetlerine devam ediyor.

Makine Mühendisi Nevzat Özkan tarafından 1997 yılında faaliyete geçirilen Nevzat Özkan Sigorta, sektördeki 25 yıllık deneyimi ile adından sıkça söz ettiriyor. Sektöre giriş hikâyelerini anlatan Nevzat Özkan Sigorta Firma Yetkilisi Hakan Murat Özkan, “Babam araç tadilat projeler yapardı. Ofisi de Emniyet Müdürlüğü’nün ordaydı. Sigortacılarla iç içeydi. Sigortacılara devamlı olarak kasa, tanker, damper projeleri yapardık. 1997 yılında babam Nevzat Özkan ve kardeşim Mehmet Özkan ile şirketimizi kurduk. Bu süreçte de hem proje hem de sigortacılık işlerine devam ettik. Babam daha sonra proje işlerini bıraktı. Biz kardeşimle beraber sigortacılığa devam ettik ve 1998 yılından beri aynı yerimizde acenteliğe devam ediyoruz. Şuanda 6 şirketin yetkili acentesiyiz. Kendimizi yangın branşında geliştirdik. Tecrübelerimiz ile, işyeri sigortaları, konut, kasko, trafik başta olmak üzere tüm elementer branşlarda müşterilerimiz için en uygun poliçeleri sunmaktayız” diye konuştu.

hakan-murat-ozkan-nevzat-ozkan-mehmet-ozkan.jpg

MÜŞTERİLERİN İHTİYAÇLARINI BİLMEK ÇOK ÖNEMLİ

Sigortacılıkta bazı poliçe teminatlarının standart olduğunu kaydeden Hakan Murat Özkan, “Burada acentenin yapacağı pek bir şey yoktur. Trafik poliçelerinin haricindeki diğer poliçelerin genelinde acentenin birebir ilgilenerek müşteriyi tanıması gerekiyor. Müşterin neye ihtiyacının olduğunu bilerek poliçelerin içerisindeki teminatları ona göre ekleyip, lazım olmayan teminatları da çıkarması gerekiyor. Bu konuda da işyeri sigortaları çok kapsamlıdır. Bunu da acentelerin müşterilerin isteğine göre doğru seçmesi gerekiyor. Acente bu anlamda müşteriyi tanıması gerekiyor. Günümüz şartlarında trafik sigortası standart. Konut ve iş yeri gibi poliçelerde acente artı ve eksileri girerek fiyatlandırma yapıyor. Müşterilerin ihtiyaçlarını bilmek çok önemli” şeklinde konuştu.

hakan-murat-ozkan.jpg

SAĞLIK SİGORTASI KENDİNİ AMORTİ EDİYOR

Günümüzün en önemli poliçelerinden birinin de sağlık sigortaları olduğunu ve her fırsatta müşterilerine anlattıklarına değinen Hakan Murat Özkan, “Sağlık sigortasını ilk başta yaptırırken müşterilerimiz tereddütte kalıyor. Ama bir kere sağlık sigortası yaptıran müşterimiz, sigortasını ömür boyu devam ettiriyor. Özel hastanelerde muayene ve diğer tetkiklerden alınan fark ücretlerinin çok yükseldiği günümüzde sağlık sigortası yaptırmak şart oldu. O yüzden müşterilerimize imkânı ve gücü nisbetinde kesinlikle kaskosunu, sağlık sigortasını, konut sigortası ve hatta bireysel emeklilikte birikim yapmasını tavsiye ediyoruz. Çünkü bunlar artık çok önemli oldu, eskisi gibi değil” ifadelerini kullandı.

dsc-1840.jpg

SİGORTA PRİMLERİ ARTTI

Özellikle oto hasarların artık cep yaktığına dikkat çeken, firma yetkilisi Mehmet Özkan, “Poliçe primleri geçen seneki primlere göre 2 ya da 3 kat artmış durumda. Bu tabi ki müşterimizin canını sıkıyor. Ancak araç rayiç bedellerinin, parça fiyatlarının ve işçilik ücretlerinin çok çok daha fazla artmasından dolayı bu primlerin de artması normal geliyor. Arabalarımızın, evlerimizin ve işyerlerimizin bedellerinin bu kadar arttığı bu dönemde, başımıza gelecek bir hasarda yerine koymamızın artık imkânsız hale geldiğini göz önüne alırsak sigorta yaptırmamız daha da zorunlu hale geldi” dedi.

mehmet-ozkan.jpg

POLİÇE ÜRETİLMESİNDE SIKINTI YAŞIYORUZ

Zorunlu trafik sigortalarında ise Sigortacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumunca yayınlanan yeni genelge ve yönetmeliklerle trafik sigortalarının teminatlarında sigortalı lehine çok fazla iyileştirmeler yapıldığını belirten Mehmet Özkan, “2017 yılından bu yana tavan fiyat uygulaması yapılmakta olup, trafik sigortalarının hasarsızlık basamaklarına göre kesilebileceği maksimum prim bedelleri devlet tarafından belirlenmekte. Hem tavan fiyat hem de teminatlar kurum tarafından belirlenince sigorta şirketleri fiyatlandırma ve hasar ödeme arasında bocaladılar. Şirketler zarar ettiklerini öne sürerek yılbaşından bu yana, poliçe kesmemek için türlü zorluk ve bahaneler ileri sürmeye başladılar. Zorunlu olan bu poliçenin üretilmesinde en sıkıntıyı biz acenteler çekmekteyiz” dedi

dsc-1833.jpg

KASKO YAPILMASI GEREKİLİYOR

Tüm iyileştirmelere rağmen, trafik poliçelerinin karşıya verilen maddi zararları 100 bin TL’ye kadar ödediğine vurgu yapan Mehmet Özkan, “Trafik poliçelerinde 100 bin TL’yi geçen kısmını müşteri kendi cebinden ödemek zorunda. Bu ödemeyi yapmaması için kasko yaptırması gerekiyor. Özellikle son günlerde neredeyse tüm trafik kazalar sonrası avukatlık bürolarından, manevi tazminat davaları açılıyor ve bu davalar trafik sigortası kapsamında bulunmuyor. Kasko poliçelerinin içerisinde de karşı ödeme dediğimiz teminat var. Bu teminat, trafik sigorta teminatının yetersiz kaldığı durumlarda devreye girerek sigortalıyı korumaktadır. Biz karşı ödeme diye bilinen, ihtiyari mali mesuliyet teminatını en az 1 milyon TL veriyoruz. Eğer müşterimizin tam kapsamlı kasko yaptırma gücü yoksa, bu sene birçok şirketin yeni çıkarttığı biraz daha dar kapsamlı olan ve daha düşük primli kasko poliçelerini öneriyoruz” ifadelerini kullandı.

DOĞRU POLİÇE YAPILMALI

Sigorta acenteliğinin bir güven işi olduğuna değinen Mehmet Özkan, “Önemli olan, müşterilerimizin canını ve malını en iyi şekilde teminat altına almak. Bizim müşteriye verdiğimiz sadece bir kâğıt parçası değildir. Asıl olan o kâğıt parçasında verdiğimiz teminatlar. O kâğıt parçasını müşteriye verince işimiz bitmiş olmuyor, bir yıl boyunca müşterimize hizmet veriyoruz. İşimizi iyi yapmamızın karşılığı, müşterimiz hasar aldığında sigorta poliçesinden eksiksiz bir şekilde hasarını tazmin etmesidir. Hasar aldıktan sonra geri dönüşü olmayan bir yola girmiş oluyoruz. Onun için en başta müşterimiz için en doğru poliçeyi kesmek için çalışıyoruz” diyerek sözlerine son verdi. Yiğit Berkay ÇOPUR

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.