Afrika'da Kovid-19’dan ölenlerin sayısı 2 bin 764’e yükseldi

Afrika'da Kovid-19’dan ölenlerin sayısı 2 bin 764’e yükseldi
Afrika'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 2 bin 764’e çıktı. Afrika Hastalık Kontrol ve Önleme...

 Afrika'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 2 bin 764’e çıktı.

Afrika Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezinin (Africa CDC) verilerine göre, kıta genelinde Kovid-19 vakası sayısı son 24 saatte 3 binden fazla artarak 84 bin 586’ya yükseldi.

Virüse yakalandıktan sonra iyileşenlerin sayısı 32 bin 477’ye, hayatını kaybedenlerin sayısı ise 2 bin 764’e ulaştı.

Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı Mısır'da 630, Cezayir'de 548, Güney Afrika'da 264, Fas'ta 192, Nijerya'da 182, Kamerun'da 139, Sudan'da 105’e yükseldi.

Vaka sayısının en yüksek olduğu ülkeler Güney Afrika, Mısır, Fas, Cezayir, Gana, Nijerya ve Kamerun oldu.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.