AK Parti'den Konya'da aşure buluşması

AK Parti'den Konya'da aşure buluşması
 Editör
AK Parti Karatay, Meram ve Selçuklu ilçe teşkilatları Aşure Programı gerçekleştirdi.

AK Parti Karatay, Meram ve Selçuklu ilçe teşkilatları tarafından Muharrem ayı dolayısıyla Kültürpark’ta Aşure Programı düzenlendi. Programa AK Parti Konya İl Başkanı Fatih Özgökçen, ilçe teşkilatları, teşkilat mensupları ve çok sayıda vatandaş katıldı.

ak-parti2-1.jpeg

Yoğun katılımla gerçekleştirilen programda vatandaşlara aşure ikram edilirken, Muharrem ayının birlik, beraberlik, kardeşlik ve paylaşma ruhu hep birlikte yaşandı. AK Parti Konya İl Başkanı Fatih Özgökçen, program boyunca vatandaşlarla sohbet ederek hemşehrilerinin Muharrem ayını tebrik etti.

ak-parti2-2.jpeg

Karatay, Meram ve Selçuklu ilçe teşkilatlarının ev sahipliğinde gerçekleşen programda, vatandaşlarla samimi bir atmosferde bir araya gelindi. Etkinlikte toplumsal dayanışmayı ve gönül birlikteliğini güçlendiren bu tür buluşmaların önemine dikkat çekildi.

ak-parti2-3.jpeg

Program sonunda organizasyonda emeği geçen ilçe teşkilatlarına teşekkür edilirken, birlik ve beraberliği pekiştiren çalışmaların aynı hassasiyetle sürdürüleceği ifade edildi.

ak-parti2-4.jpeg

Kaynak:Pusula Haber

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.