Antalyaspor'dan Beşiktaş'a "geçmiş olsun" mesajı

Antalyaspor'dan Beşiktaş'a "geçmiş olsun" mesajı
ANTALYA (AA) - Antalyaspor Kulübü, 8 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını açıklayan Beşiktaş Kulübü için "geçmiş...

ANTALYA (AA) - Antalyaspor Kulübü, 8 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını açıklayan Beşiktaş Kulübü için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kırmızı-beyazlı kulübün sosyal medya hesabında yer alan mesajda, "Beşiktaş'ta teknik heyet, futbolcu ve çalışanlara yapılan Kovid-19 testleri sonucunda 8 pozitif vaka tespit edilmesi nedeniyle 'geçmiş olsun' dileklerimizi iletir, en kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını temenni ederiz." ifadelerine yer verildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.