Antalyaspor'dan Fenerbahçe'ye "geçmiş olsun" mesajı

Antalyaspor'dan Fenerbahçe'ye "geçmiş olsun" mesajı
ANTALYA (AA) - Fraport TAV Antalyaspor, tesislerinde görevli bir personelin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Fenerbahçe Kulübü için "geçmiş...

ANTALYA (AA) - Fraport TAV Antalyaspor, tesislerinde görevli bir personelin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Fenerbahçe Kulübü için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kırmızı-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, "Bir çalışanının Kovid-19 testinin pozitif çıkması nedeniyle Fenerbahçe camiasına geçmiş olsun dileklerimizi sunar, çalışanın en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ederiz." ifadelerine yer verildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.