Aytemiz Alanyaspor, gruplar halinde antrenmanlarını sürdürdü

Aytemiz Alanyaspor, gruplar halinde antrenmanlarını sürdürdü
ANTALYA (AA) - Aytemiz Alanyasporlu futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında gruplar halinde antrenmanlarını sürdürdü. Turuncu-yeşilli...

ANTALYA (AA) - Aytemiz Alanyasporlu futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında gruplar halinde antrenmanlarını sürdürdü.

Turuncu-yeşilli kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör Erol Bulut yönetiminde Cengiz Aydoğan Tesisleri'ndeki antrenmanda üç gruba ayrılan futbolcular, ayrı saatlerde çalışmalarını gerçekleştirdi.

İdmanda futbolcular, koşu ve ısınma hareketlerinin ardından dayanıklılık parkurunda topla çalışma yaptı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.