Aytemiz Alanyaspor, hazırlıklarını sürdürdü

Aytemiz Alanyaspor, hazırlıklarını sürdürdü
ANTALYA (AA) - Aytemiz Alanyasporlu futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında gruplar halinde antrenmanlarını sürdürdü. Turuncu-yeşilli...

ANTALYA (AA) - Aytemiz Alanyasporlu futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında gruplar halinde antrenmanlarını sürdürdü.

Turuncu-yeşilli kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör Erol Bulut yönetiminde Cengiz Aydoğan Tesisleri'ndeki antrenmanda üç gruba ayrılan futbolcular, ayrı saatlerde çalışmalarını gerçekleştirdi.

Koşu ve ısınma hareketleriyle başlayan idmanda futbolcular, kondisyon ve dayanıklık çalışmalarının ardından top kapma ve şut çalışması yaptı.

Alanyaspor, hazırlıklarına iki günlük iznin ardından 11 Mayıs Pazartesi günü devam edecek.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.