Aytemiz Alanyaspor hazırlıklarını sürdürdü

Aytemiz Alanyaspor hazırlıklarını sürdürdü
ANTALYA (AA) - Aytemiz Alanyasporlu futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri altında tekrar başlanan çalışmaları iki günlük iznin ardından...

ANTALYA (AA) - Aytemiz Alanyasporlu futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri altında tekrar başlanan çalışmaları iki günlük iznin ardından sürdürdü.

Turuncu-yeşilli kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör Erol Bulut yönetiminde Cengiz Aydoğan Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanda, iki gruba ayrılan futbolcular ayrı saatlerde çalıştı.

Koşu ve ısınma hareketleriyle başlayan idmanda futbolcular, pas ve yön değiştirme çalışmalarının ardından dar alanda çift kale maç yaptı.

Alanyaspor, hazırlıklarına yarın devam edecek.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.