Beşiktaş'tan Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı

Beşiktaş'tan Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı
İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü, performans ekibinde görevli bir yardımcı personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Galatasaray...


İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü, performans ekibinde görevli bir yardımcı personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Galatasaray için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Siyah-beyazlı kulübün resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Galatasaray Spor Kulübü’nün Kovid-19 testi pozitif çıkan personeline geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını diliyoruz." ifadeleri kullanıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.