Beşiktaş'tan Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı
Yayınlanma:
İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü, performans ekibinde görevli bir yardımcı personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Galatasaray...
İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü, performans ekibinde görevli bir yardımcı personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Galatasaray için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.
Siyah-beyazlı kulübün resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Galatasaray Spor Kulübü’nün Kovid-19 testi pozitif çıkan personeline geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını diliyoruz." ifadeleri kullanıldı.
Kaynak:Anadolu Ajansı
SPOR
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.