Bursaspor'un Kovid-19 testleri negatif çıktı

Bursaspor'un Kovid-19 testleri negatif çıktı
BURSA (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Bursaspor'da teknik heyet ve futbolcuların yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testleri negatif çıktı.Yeşil-beyazlı kulüpten...

BURSA (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Bursaspor'da teknik heyet ve futbolcuların yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testleri negatif çıktı.

Yeşil-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, dün Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde toplanan teknik heyete, futbolculara ve A takım personeline yapılan Kovid-19 tanı ve bağışıklık sistemi testlerinin sonuçları çıktı.

Açıklamada, "Teknik heyetimiz, futbolcularımız ve A Takım personelimize yapılan Kovid-19 testlerinin sonucunda pozitif bulguya rastlanmamıştır.‬" ifadeleri kullanıldı.‬

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.