Büyükşehir Belediye Erzurumspor'dan Beşiktaş'a "geçmiş olsun" mesajı

Büyükşehir Belediye Erzurumspor'dan Beşiktaş'a "geçmiş olsun" mesajı
ERZURUM (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Büyükşehir Belediye Erzurumspor, 8 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü...

ERZURUM (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Büyükşehir Belediye Erzurumspor, 8 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü için “geçmiş olsun” mesajı yayımladı.

Mavi-beyazlı kulübün sosyal medya hesabından yayımlanan mesajda, siyah-beyazlı ekipte ikinci kez yapılan Kovid-19 testinde 8 kişinin test sonucunun pozitif çıktığı aktarıldı.

Mesajda şu ifadelere yer verildi:

“Beşiktaş Kulübüne geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. Test sonucu pozitif çıkanların tedavilerinin tamamlanarak en kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz."

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.