Büyükşehir Belediyesi Cumhuriyet Meydanı'nda asfalt çalışması yaptı

Büyükşehir Belediyesi Cumhuriyet Meydanı'nda asfalt çalışması yaptı
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, sokağa çıkma kısıtlamasının uygulandığı günlerde Cumhuriyet Meydanı ve meydana çıkan caddelerde asfalt...

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, sokağa çıkma kısıtlamasının uygulandığı günlerde Cumhuriyet Meydanı ve meydana çıkan caddelerde asfalt çalışması yaptı.

Belediyeden yapılan açıklama göre, çalışmalarına koronavirüse rağmen devam eden ekipler trafik akışının kesilmesinden yararlanarak asfaltlama çalışmalarına devam ediyor.

Bu kapsamda Cumhuriyet Meydanı ve İstasyon Caddesi'ne asfaltama yapıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.