Depremde hasar gören binadan hırsızlık yapan 5 kişi gözaltına alındı

Depremde hasar gören binadan hırsızlık yapan 5 kişi gözaltına alındı
Elazığ'da 24 Ocak'ta meydana gelen depremde ağır hasar gören bir binanın kapı ve pencereleri ile doğal gaz sayaçlarını söken 5 kişi suçüstü...

 Elazığ'da 24 Ocak'ta meydana gelen depremde ağır hasar gören bir binanın kapı ve pencereleri ile doğal gaz sayaçlarını söken 5 kişi suçüstü yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Mustafapaşa Mahallesi'nde depremde ağır hasar gören bir binadan hırsızlık yapıldığı ihbarı üzerine çalışma başlattı.

Düzenlenen operasyonda binanın kapı ve pencereleri ile doğal gaz sayaçlarını söken 1'i kadın 5 kişi suçüstü yakalandı.

Sökülen malzemeler bina sahiplerine teslim edildi.

Gözaltına alınan şüphelilerin adli işlemleri devam ediyor.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.