Diyarbakır'da bir mahalle karantinaya alındı

Diyarbakır'da bir mahalle karantinaya alındı
DİYARBAKIR (AA) - Diyarbakır'ın Çınar ilçesinde bir mahalle, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.Çınar Kaymakamlığından...

DİYARBAKIR (AA) - Diyarbakır'ın Çınar ilçesinde bir mahalle, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Çınar Kaymakamlığından yapılan açıklamaya göre, İlçe Hıfzıssıhha Kurulunca salgınla mücadelede Filizören Mahallesi için yeni tedbirler alınmasına karar verildi.

Karara göre, bazı kişilerin Kovid-19 testlerinin pozitif çıkması nedeniyle mahalle 14 gün süreyle karantinaya alındı, giriş ve çıkışlar yasaklandı.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.