Elinde Türk Bayrağıyla Ankara’ya yürüyen yaşlı adam Konya’ya geldi
Elinde Türk Bayrağıyla Ankara’ya yürüyen yaşlı adam Konya’ya geldi
Yayınlanma:
Konya’nın Beyşehir ilçesinden başlattığı yürüyüşle Türkiye Büyük Millet Meclisine (TBMM) giden 63 yaşındaki Osman Koç, Konya’ya geldi.
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız, Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.