Eskişehir'de bir mahalle karantinaya alındı

Eskişehir'de bir mahalle karantinaya alındı
ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'in Sivrihisar ilçesindeki bir mahallenin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındığı bildirildi.Sivrihisar...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'in Sivrihisar ilçesindeki bir mahallenin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındığı bildirildi.

Sivrihisar Kaymakamlığından yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"İlçemize bağlı Ahiler Mahallesi, koronavirüs salgını ile mücadele kapsamında ilçe Hıfzıssıhha Kurulu'nun 7 Mayıs 2020 tarih ve 32 sayılı kararı gereğince 14 gün süre ile giriş çıkışlara kapatılmıştır."

Jandarma tarafından 170 nüfuslu mahallenin giriş çıkışları kapatıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.