Eskişehirspor'da futbolcular Kovid-19 testinden geçti
Yayınlanma:
ESKİŞEHİR (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Eskişehirspor'da teknik heyet, futbolcular ve idari personele yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi uygulandı.Kulüpten...
ESKİŞEHİR (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Eskişehirspor'da teknik heyet, futbolcular ve idari personele yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi uygulandı.
Kulüpten yapılan açıklamada, Kovid-19 salgını önlemleri kapsamında testlerin tamamlandığı bildirildi.
Açıklamada, testlerin yapılmasını sağlayarak pandemi önlemlerinin alınmasında Eskişehirspor'a destek olan Vali Özdemir Çakacak nezdinde tüm Valilik çalışanlarına, İl Sağlık Müdürü Uğur Bilge ve personeline teşekkür edildi.
Kaynak:Anadolu Ajansı
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.