Fenerbahçe Kulübünden Kasımpaşa'ya "geçmiş olsun" mesajı

Fenerbahçe Kulübünden Kasımpaşa'ya "geçmiş olsun" mesajı
İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kulübü, Kasımpaşa'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakası görülmesi nedeniyle geçmiş olsun mesajı yayımladı.Sarı-lacivertli...

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kulübü, Kasımpaşa'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakası görülmesi nedeniyle geçmiş olsun mesajı yayımladı.

Sarı-lacivertli kulübün sosyal medya hesabında yer alan mesajda, "Kasımpaşa Spor Kulübünün Kovid-19 testi pozitif çıkan futbolcularına geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz. Geçmiş olsun." ifadeleri kullanıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.