Fenerbahçe'den Beşiktaş'a "geçmiş olsun" mesajı

Fenerbahçe'den Beşiktaş'a "geçmiş olsun" mesajı
İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kulübü, bir futbolcu ve bir kulüp çalışanında koronavirüs testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü için "geçmiş olsun" mesajı...

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kulübü, bir futbolcu ve bir kulüp çalışanında koronavirüs testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, "Beşiktaş Kulübünün Kovid-19 testi pozitif çıkan futbolcusu ve çalışanına 'geçmiş olsun' dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz." ifadeleri kullanıldı.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.