Fenerbahçeli Futbolcular Evlerinde Antrenman Yapıyor

Fenerbahçeli Futbolcular Evlerinde Antrenman Yapıyor
İSTANBUL (AA) - Fenerbahçeli futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle Süper Lig'e verilen arada evlerinde antrenman yapıyor. Sarı-lacivertli...

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçeli futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle Süper Lig'e verilen arada evlerinde antrenman yapıyor.

Sarı-lacivertli kulübün sosyal medya hesaplarından, evlerindeki spor aletleri ve ekipmanlarıyla çalışan futbolcuların görüntülerinden bir kolaj klip paylaşıldı. Görüntülerde futbolcuların verilen program dahilinde yaptığı kuvvet, dayanıklılık ve denge çalışmaları yer aldı.

Video, "evde kal" çağrısıyla sona erdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.