Futbol: Süper Lig

Futbol: Süper Lig
Gaziantep: 0 - Gençlerbirliği: 1 (İlk yarı)

Stat: Gaziantep Kalyon

Hakemler: Bahattin Şimşek, İlker Takpak, Deniz Caner Özaral

Gaziantep: Günay Güvenç, Olkowski, Djilobodji, Ertuğrul Ersoy, Alin Toşca, Güray Vural, Osama Rashid, Andre Sousa, Maxim, Mirallas, Dicko

Gençlerbirliği: Nordfeldt, Johansson, Arda Kızıldağ, Ömürcan Artan, Murat Yıldırım, Soner Dikmen, Piris da Motta, Candeias, Furman, Sefa Yılmaz, Sandro Lima

Gol: Dk. 17 Sandro Lima (Gençlerbirliği)

Sarı Kart: Dk. 33 Sefa Yılmaz (Gençlerbirliği)

GAZİANTEP (AA) - Süper Lig'in 28. haftasında Gençlerbirliği, Gaziantep karşısında ilk yarıyı 1-0 önde tamamladı.

17. dakikada Gençlerbirliği öne geçti. Sağ taraftan ceza sahasına ilerleyen Lima'nın çektiği şut kaleci Günay Güvenç'ten döndü. Ceza sahasında topu önünde bulan Lima, meşin yuvarlağı ağlarla buluşturdu ancak ofsayt bayrağı kalktı. Daha sonra hakem Bahattin Şimşek, gölü verdi: 0-1.

24. dakikada sağ kanattan ceza sahasına ilerleyen Lima'nın içeri çıkarttığı pasla buluşan Furman'nın çektiği şut kale direğine yakın bir noktada auta çıktı.

Karşılaşmanın ilk yarısı Gençlerbirliği'nin 1-0 üstünlüğüyle sona erdi.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.