Galatasaray hazırlıklarını sürdürdü

Galatasaray hazırlıklarını sürdürdü
İSTANBUL (AA) - Galatasaray, iki ayrı seansta yapacağı antrenmanların ilkini tamamladı.Sarı-kırmızılı kulübün internet sitesinden yapılan açıklamaya...


İSTANBUL (AA) - Galatasaray, iki ayrı seansta yapacağı antrenmanların ilkini tamamladı.

Sarı-kırmızılı kulübün internet sitesinden yapılan açıklamaya göre, Florya Metin Oktay Tesisleri'nde sosyal mesafe ve hijyen kurallarına uygun olarak devam eden antrenman iki ayrı seansta gerçekleştirildi.

İki çalışma da da oyuncular altışarlı gruplar halinde iki ayrı sahada çalıştı. Koşu antrenmanları sonrası soğuma hareketleriyle idman sona erdi.

Günün ikinci antrenmanı 17.00 ve 18.00'de iki ayrı seansta yapılacak.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.