Galatasaraylı futbolcu Andone: "Herhangi bir virüs belirtisi göstermedim, iyiyim"

Galatasaraylı futbolcu Andone: "Herhangi bir virüs belirtisi göstermedim, iyiyim"
İSTANBUL (AA) - Galatasaray'ın Rumen futbolcusu Florin Andone, ailesiyle beraber yeni tip koronavirüs (Kovid-19) konusunda sıkıntı yaşamadıklarını bildirdi.Sarı-kırmızılı...

İSTANBUL (AA) - Galatasaray'ın Rumen futbolcusu Florin Andone, ailesiyle beraber yeni tip koronavirüs (Kovid-19) konusunda sıkıntı yaşamadıklarını bildirdi.

Sarı-kırmızılı futbolcu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, sağlığı ile ilgili bazı haberler gördüğünü belirterek, "Herhangi bir virüs belirtisi göstermediğimi ve iyi olduğumu açıkça belirtmek istiyorum. Hem cuma hem de perşembe günü ilgili testleri yaptık ve sonuçlar negatifti. Bu mesaj aracılığıyla hem ailemin sağlığının hem de kendi sağlığımın iyi olduğunu netleştirmek istiyorum." ifadelerini kullandı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.