Gaziantep FK'den Beşiktaş ve Erzurumspor'a "geçmiş olsun" mesajı

Gaziantep FK'den Beşiktaş ve Erzurumspor'a "geçmiş olsun" mesajı
GAZİANTEP (AA) - Gaziantep Futbol Kulübü, 4'ü futbolcu 11 personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan TFF 1. Lig ekibi Büyükşehir...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep Futbol Kulübü, 4'ü futbolcu 11 personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan TFF 1. Lig ekibi Büyükşehir Belediye Erzurumspor ile 8 kişinin testi pozitif olan Beşiktaş için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kulübün sosyal medya hesaplarından her iki kulüp için yapılan paylaşımlarda, "Geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede güzel haberler almayı umut ediyoruz." denildi.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.