Gençlerbirliği hazırlıklarına devam etti
Yayınlanma:
İSTANBUL (AA) - Gençlerbirliği bugün tek grup halinde yaptığı idmanla hazırlıklarını sürdürdü. Başkent ekibinden yapılan açıklamaya göre, İlhan...
İSTANBUL (AA) - Gençlerbirliği bugün tek grup halinde yaptığı idmanla hazırlıklarını sürdürdü.
Başkent ekibinden yapılan açıklamaya göre, İlhan Cavcav Tesisleri'ndeki antrenmanda kırmızı-siyahlılar takım olarak çalıştı.
Isınma hareketleri ve pas çalışması ile başlayan antrenman yarım sahada oynanan çift kale maçla sona erdi.
İdman öncesi futbolcular 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı sahada Türk bayrağıyla kutladı.
Kaynak:Anadolu Ajansı
SPOR
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.