Gençlerbirliği hazırlıklarına devam etti

Gençlerbirliği hazırlıklarına devam etti
İSTANBUL (AA) - Gençlerbirliği bugün tek grup halinde yaptığı idmanla hazırlıklarını sürdürdü. Başkent ekibinden yapılan açıklamaya göre, İlhan...

İSTANBUL (AA) - Gençlerbirliği bugün tek grup halinde yaptığı idmanla hazırlıklarını sürdürdü.

Başkent ekibinden yapılan açıklamaya göre, İlhan Cavcav Tesisleri'ndeki antrenmanda kırmızı-siyahlılar takım olarak çalıştı.

Isınma hareketleri ve pas çalışması ile başlayan antrenman yarım sahada oynanan çift kale maçla sona erdi.

İdman öncesi futbolcular 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı sahada Türk bayrağıyla kutladı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.