Gençlerbirliği hazırlıklarını sürdürdü

Gençlerbirliği hazırlıklarını sürdürdü
İSTANBUL (AA) - Gençlerbirliği bugün yaptığı iki idmanla çalışmalarına devam etti. Başkent ekibinden yapılan açıklamaya göre, kırmızı-siyahlı...

İSTANBUL (AA) - Gençlerbirliği bugün yaptığı iki idmanla çalışmalarına devam etti.

Başkent ekibinden yapılan açıklamaya göre, kırmızı-siyahlı takım İlhan Cavcav Tesisleri'nde iki antrenman yaptı.

Koordinasyon ve şut idmanları yapılan antrenman gol çalışmasıyla noktalandı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.