Gençlerbirliği hazırlıklarını sürdürdü
Yayınlanma:
İSTANBUL (AA) - Gençlerbirliği bugün yaptığı iki idmanla çalışmalarına devam etti. Başkent ekibinden yapılan açıklamaya göre, kırmızı-siyahlı...
İSTANBUL (AA) - Gençlerbirliği bugün yaptığı iki idmanla çalışmalarına devam etti.
Başkent ekibinden yapılan açıklamaya göre, kırmızı-siyahlı takım İlhan Cavcav Tesisleri'nde iki antrenman yaptı.
Koordinasyon ve şut idmanları yapılan antrenman gol çalışmasıyla noktalandı.
Kaynak:Anadolu Ajansı
SPOR
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.