Gençlerbirliği Kulübünden, Ahmet Nur Çebi için "geçmiş olsun" mesajı

Gençlerbirliği Kulübünden, Ahmet Nur Çebi için "geçmiş olsun" mesajı
ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Kulübü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi için "geçmiş olsun"...

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Kulübü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kulüpten yapılan açıklamada, haberin üzüntüyle öğrenildiği belirtilerek, şu ifadelere yer verildi:

"Sayın Ahmet Nur Çebi'nin de Kovid-19 testinin pozitif çıktığını üzülerek öğrendik. Çebi'ye 'geçmiş olsun' dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz."

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.