Gençlerbirliği zor günler geçiriyor
Yayınlanma:
Gençlerbirliği'nde olağanüstü genel kurul kararı çıktı
Başkent temsilcisi Gençlerbirliği zor günler geçiriyor. Gençlerbirliği Kulübü Genel Sekreteri Hakan Kaynar, olağanüstü genel kurul kararı ve yönetim kurulunda oluşturulan komisyonlara ilişkin açıklamalarda bulundu. Yönetim kurulunun yeniden toplandığını aktaran Kaynar, "Yönetim kurulu, oy çokluğuyla olağanüstü genel kurul kararı aldı. İlk toplantı, 18 Temmuz'da yapılacak. Çoğunluk sağlanamazsa genel kurul, 25 Temmuz'da gerçekleştirilecek." dedi. Öte yandan kulübün yoğun borcu olduğu dile getirildi.
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.