Gençlerbirliği zor günler geçiriyor

Gençlerbirliği zor günler geçiriyor
 Muhabir
Gençlerbirliği'nde olağanüstü genel kurul kararı çıktı

Başkent temsilcisi Gençlerbirliği zor günler geçiriyor. Gençlerbirliği Kulübü Genel Sekreteri Hakan Kaynar, olağanüstü genel kurul kararı ve yönetim kurulunda oluşturulan komisyonlara ilişkin açıklamalarda bulundu. Yönetim kurulunun yeniden toplandığını aktaran Kaynar, "Yönetim kurulu, oy çokluğuyla olağanüstü genel kurul kararı aldı. İlk toplantı, 18 Temmuz'da yapılacak. Çoğunluk sağlanamazsa genel kurul, 25 Temmuz'da gerçekleştirilecek." dedi. Öte yandan kulübün yoğun borcu olduğu dile getirildi.

Kaynak:Pusula Haber

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.