Gençlerbirliği'nde teknik ekip ve futbolculara koronavirüs testi yapıldı

Gençlerbirliği'nde teknik ekip ve futbolculara koronavirüs testi yapıldı
ANKARA (AA) - Gençlerbirliği'nde teknik ekip ve futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinden geçti.Kırmızı-siyahlı kulüpten yapılan açıklamada,...

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği'nde teknik ekip ve futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinden geçti.

Kırmızı-siyahlı kulüpten yapılan açıklamada, "Bu sabah takımımız İlhan Cavcav Tesisleri'nde toplanarak testten geçti. Teknik ekibimiz, futbolcular ve kulüp personeline, kulüp doktoru Gürhan Dönmez ile Yönetim Kurulu Üyemiz Dr. Kadir Kudret Hatipoğlu tarafından Kovid-19 tarama testleri yapıldı. Testlerin sonuçlanmasının ardından antrenman programımız başlayacak." denildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.