Gençlerbirliği'nden Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı

Gençlerbirliği'nden Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı
ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Kulübü, performans ekibinde görevli bir yardımcı personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Galatasaray...

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Kulübü, performans ekibinde görevli bir yardımcı personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Galatasaray için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Başkent kulübünün Twitter hesabından yapılan paylaşımda, "Galatasaray camiasına geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, testi pozitif çıkan personelin en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." denildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.