Gençlerbirliği'nden Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı
Yayınlanma:
ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Kulübü, performans ekibinde görevli bir yardımcı personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Galatasaray...
ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Kulübü, performans ekibinde görevli bir yardımcı personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Galatasaray için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.
Başkent kulübünün Twitter hesabından yapılan paylaşımda, "Galatasaray camiasına geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, testi pozitif çıkan personelin en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." denildi.
Kaynak:Anadolu Ajansı
SPOR
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.