Gençlerbirliği'nden Kasımpaşa'ya "geçmiş olsun" mesajı

Gençlerbirliği'nden Kasımpaşa'ya "geçmiş olsun" mesajı
ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Kulübü, iki kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını açıklayan Kasımpaşa için "geçmiş olsun"...

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Kulübü, iki kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını açıklayan Kasımpaşa için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Başkent kulübünden yapılan açıklamada, "Kasımpaşa Kulübünde Kovid-19 testleri pozitif çıkan 2 kişiye geçmiş olsun dileklerimizi iletir, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını temenni ederiz." denildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.