Giresunspor, 30 Mart'ta Çalışmalara Devam Edecek

Giresunspor, 30 Mart'ta Çalışmalara Devam Edecek
GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, 30 Mart Pazartesi günü yapacağı antrenmanla çalışmalarına devam edecek. Kulüpten yapılan yazılı...

GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, 30 Mart Pazartesi günü yapacağı antrenmanla çalışmalarına devam edecek.

Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle liglerin ertelenmesinin ardından futbolcuların bir süredir çalışmalarını bireysel olarak evlerinde gerçekleştirdiği belirtildi.

Takımın 30 Mart Pazartesi günü Giresunspor tesislerinde toplanacağı aktarılan açıklamada, aynı gün saat 14.00'te yapılacak antrenmanla ligin kalan maçları için hazırlıklara başlanacağı kaydedildi.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.