Giresunspor takımı Kovid-19 testinden geçti

Giresunspor takımı Kovid-19 testinden geçti
GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor'da teknik heyet, futbolcular ve idari personele yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi uygulandı.Kulübün sosyal...

GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor'da teknik heyet, futbolcular ve idari personele yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi uygulandı.

Kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, Giresunspor Tesisleri'nde Kovid-19 testinin bugün yapıldığı belirtildi.

Test sonuçlarının ardından yeniden bilgilendirme yapılacağı, takımın gelen sonuçlara göre antrenmanlara başlayacağı aktarıldı.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.