Göztepe, çalışmalarına devam etti

Göztepe, çalışmalarına devam etti
İZMİR (AA) - Süper Lig ekiplerinden Göztepe yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle lige verilen arada hazırlıklarını sürdürdü.Adnan Süvari...

İZMİR (AA) - Süper Lig ekiplerinden Göztepe yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle lige verilen arada hazırlıklarını sürdürdü.

Adnan Süvari Tesislerinde teknik direktör İlhan Palut yönetimindeki idmanda sarı-kırmızılı futbolcular ısınmanın ardından pas organizasyonları üzerinde durdu. Antrenman dar alan oyunla tamamlandı.

Göztepe, yarın yapacağı antrenmanla çalışmalarına devam edecek.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.