Göztepe'den Beşiktaş, Büyükşehir Belediye Erzurumspor ve Giresunspor'a "geçmiş olsun" mesajı

Göztepe'den Beşiktaş, Büyükşehir Belediye Erzurumspor ve Giresunspor'a "geçmiş olsun" mesajı
İZMİR (AA) - Göztepe Kulübü, Beşiktaş, Büyükşehir Belediye Erzurumspor ve Giresunspor'da Kovid-19 testleri pozitif çıkan futbolcu ve kulüp çalışanları...

İZMİR (AA) - Göztepe Kulübü, Beşiktaş, Büyükşehir Belediye Erzurumspor ve Giresunspor'da Kovid-19 testleri pozitif çıkan futbolcu ve kulüp çalışanları için "geçmiş olsun" mesajı paylaştı.

Göztepe Kulübünden paylaşılan mesajda, Kovid-19 testleri pozitif çıkan Beşiktaş, Büyükşehir Belediye Erzurumspor ve Giresunspor'un futbolcu ve kulüp çalışanlarına geçmiş olsun dileklerinde bulunuldu.

Açıklamalarda, "En kısa sürede iyi haberlerinizi bekliyoruz." ifadesine yer verildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.