Göztepe’den Yeni Malatyaspor için “geçmiş olsun” mesajı

Göztepe’den Yeni Malatyaspor için “geçmiş olsun” mesajı
İZMİR (AA) - Göztepe Kulübü, futbolcusu ve çalışanının Kovid-19 testi pozitif çıkan Yeni Malatyaspor Kulübü için "geçmiş olsun" mesajı paylaştı.Göztepe...

İZMİR (AA) - Göztepe Kulübü, futbolcusu ve çalışanının Kovid-19 testi pozitif çıkan Yeni Malatyaspor Kulübü için "geçmiş olsun" mesajı paylaştı.

Göztepe Kulübünden paylaşılan mesajda, Yeni Malatyaspor için geçmiş olsun dilekleri iletildi. Açıklamada, "En kısa sürede iyi haberlerinizi bekliyoruz." ifadelerine yer verildi.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.