Her bankaya tek tuşla ulaşın: Müşteri temsilcisine hızlı geçiş rehberi

Her bankaya tek tuşla ulaşın: Müşteri temsilcisine hızlı geçiş rehberi
 Editör
Bankaların çağrı merkezlerine ulaşmak artık çok daha kolay! Her bankaya özel tuşlama kombinasyonlarıyla müşteri temsilcisine saniyeler içinde bağlanabilirsiniz. İşte sizler için tek tuşla bağlanma yöntemleri...

Günümüzde bankaların çağrı merkezlerine ulaşmak zaman zaman zahmetli olabiliyor. Uzun sesli yanıt sistemleri ve yönlendirmeler arasında kaybolmak yerine, artık bankalara tek tuşla hızlı erişim mümkün. İşte Türkiye’deki önde gelen bankalara ait müşteri hizmeti numaraları ve hızlı tuşlama yöntemleri...

cep-telefonu-konusma-getty-1995385.jpg

İş Bankası: 0850 724 0676 — Sesli yanıt sonrası 0 + 6

Akbank: 0850 222 2525 — 4 + 2

Denizbank: 0850 222 0800 — 0

Garanti BBVA: 444 0 333 — 1 + 3 + 5

VakıfBank: 0850 222 0724 — 3 + 0

Finansbank (QNB): 0850 222 2900 — 3 + 2 + 6 + 2

ING Bank: 0850 222 0600 — 3 + 0

Ziraat Bankası: 444 00 00 — 1 + 6 + 0

HSBC: 444 0 111 — 1 + 8 + 4

Halkbank: 444 0 401 — 0

Yapı Kredi: 0850 222 0444 — 2 + mobil bankacılık şifresi

TEB: 0850 200 0666 / 444 0 666 — 3 + 2 + 2

Enpara: 0850 222 3663 — Tuşlama gerekmiyor


Bu bilgiler, özellikle acil durumlarda veya yoğun çağrı trafiğinde müşteri temsilcisine daha hızlı bağlanmak isteyenler için büyük kolaylık sağlıyor.

Kaynak:Pusula Haber

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.