Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi
Ligde 23. hafta maçları yarın yapılacak

İSTANBUL (AA) - Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nin 23. hafta maçları yarın oynanacak.

Türkiye Basketbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, ligde 23. hafta maçlarının programı şöyle:

14.00 Çankaya Üniversitesi-Nesibe Aydın (Ankara)

14.00 Samsun Canik Belediyespor-Bellona Kayseri Basketbol (Mustafa Dağıstanlı)

14.30 BOTAŞ-OGM Ormanspor (Ankara DSİ Etlik)

15.00 Hatay Büyükşehir Belediyespor-Galatasaray (Antakya)

15.30 İzmit Belediyespor-Büyükşehir Belediyesi Adana Basketbol (Şehit Polis Recep Topaloğlu)

16.00 ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor-Birevim Elazığ İl Özel İdare (Servet Tazegül)

17.30 Beşiktaş HDI Sigorta-Fenerbahçe Öznur Kablo (Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi)

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.