Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi
BOTAŞ: 68 - OGM Ormanspor: 66

Salon: Ankara DSİ Etlik

Hakemler: Aytuğ Ekti, Tekin Özübir, Hande Öztürk

BOTAŞ: Williams 14, Büşra Akbaş 20, Bahar Çağlar Ökten 3, Sehernaz Çidal 13, Bas 7, Erdenay Topçu, Ayşe Cora 7, Hatice Pelin Gülçelik 4, Fatma Bayram

OGM Ormanspor: Robinson 8, Williams 12, Şerife Alperi Onar 18, Damla Gezgin 3, Walker 13, Nilay Kartaltepe, Sinem Ataş 9, Meltem Avcı 3, Nazlı Bircan Gökdemir

1.Periyot: 22-15

Devre: 38-31

3. Periyot: 55-49

ANKARA (AA) - Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nin 23. haftasında BOTAŞ, sahasında OGM Ormanspor'u 68-66 mağlup etti.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.