İstanbul Başakşehir Futbol Kulübünden, MKE Ankaragücü oyuncusuna geçmiş olsun mesajı

İstanbul Başakşehir Futbol Kulübünden, MKE Ankaragücü oyuncusuna geçmiş olsun mesajı
İSTANBUL (AA) - İstanbul Başakşehir Futbol Kulübü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan MKE Ankaragücü futbolcusu için geçmiş olsun...

İSTANBUL (AA) - İstanbul Başakşehir Futbol Kulübü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan MKE Ankaragücü futbolcusu için geçmiş olsun mesajı yayımladı.

Kulübün Twitter hesabında yer alan açıklamada, "Kovid-19 test sonucu pozitif çıkan MKE Ankaragücü futbolcusuna geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." ifadelerine yer verildi.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.