Kahramanmaraş'ta hastane deposunda çıkan yangın söndürüldü

Kahramanmaraş'ta hastane deposunda çıkan yangın söndürüldü
KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ta, Necip Fazıl Şehir Hastanesi Yörükselim Ek Hizmet Binası malzeme deposunun çatısında çıkan yangın itfaiye ekiplerince...

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ta, Necip Fazıl Şehir Hastanesi Yörükselim Ek Hizmet Binası malzeme deposunun çatısında çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, merkez Onikişubat ilçesi Yörükselim Mahallesi'ndeki hastanenin deposunun çatısında yangın çıktı.

İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri yangını kısa sürede söndürdü.

Yangın nedeniyle depo çatısında ve altındaki bazı kolilerde hasar oluştu.

Çatıya atılan bir sigara izmaritinin yangına neden olduğu bildirildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.