Karatay güreşte yeni dereceler elde etti
Karatay Belediyespor Kulübü, 2025-2026 Spor Faaliyetleri kapsamında Sivas'ta düzenlenen U-17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası'nda bireysel ve takım kategorilerinde elde ettiği derecelerle önemli bir başarıya imza attı.
TOPLAMDA 4 MADALYA DAHA GELDİ
Karatay Belediyesporlu güreşçiler, dört madalya ve takım ikinciliği başarısıyla turnuvayı tamamladı. 48 kilogram kategorisinde mindere çıkan Mustafa Kerem Karaköse, tüm rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi oldu. 51 kilogramda mücadele eden Mustafa Kenan Çelik ile 71 kilogram kategorisinde yarışan Abdullah Çakmak, gösterdikleri başarılı performansla Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalya kazandı. 92 kilogram kategorisinde ise Muhammed Talha Kurt, final müsabakasına kadar yükselerek Türkiye ikincisi oldu ve gümüş madalya elde etti.
TAKIM HALİNDE TÜRKİYE İKİNCİLİĞİ
Karatay Belediyespor Kulübü, bireysel başarıların yanı sıra takım sıralamasında da önemli bir derece elde etti. Turnuvayı toplam 93 puanla Türkiye ikincisi olarak tamamlayan Karatay Belediyespor, Grekoromen stil U17 kategorisinde Türkiye'nin en başarılı kulüpleri arasında yer alma başarısı gösterdi.
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.