Kasımpaşa'dan MKE Ankaragücü'ne "geçmiş olsun" mesajı

Kasımpaşa'dan MKE Ankaragücü'ne "geçmiş olsun" mesajı
İSTANBUL (AA) - Kasımpaşa Kulübü, MKE Ankaragücü'nde bir futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle "geçmiş olsun"...

İSTANBUL (AA) - Kasımpaşa Kulübü, MKE Ankaragücü'nde bir futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kulübün sosyal medya hesaplarından "Geçmiş olsun Ankaragücü" başlığıyla paylaşılan mesajda, "Koronavirüs testi pozitif çıkan futbolcunuza geçmiş olsun dileklerimizi iletir, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını dileriz." denildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.