Kasımpaşa'dan MKE Ankaragücü'ne "geçmiş olsun" mesajı
Yayınlanma:
İSTANBUL (AA) - Kasımpaşa Kulübü, MKE Ankaragücü'nde bir futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle "geçmiş olsun"...
İSTANBUL (AA) - Kasımpaşa Kulübü, MKE Ankaragücü'nde bir futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.
Kulübün sosyal medya hesaplarından "Geçmiş olsun Ankaragücü" başlığıyla paylaşılan mesajda, "Koronavirüs testi pozitif çıkan futbolcunuza geçmiş olsun dileklerimizi iletir, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını dileriz." denildi.
Kaynak:Anadolu Ajansı
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.