Kayseri'de ağaçtan düşen kişi yaralandı

Kayseri'de ağaçtan düşen kişi yaralandı
KAYSERİ (AA) - Kayseri'de budamak için çıktığı ağaçtan düşerek yaralanan kişi hastaneye kaldırıldı.Hacı Abdullah Kayalı (51), merkez Kocasinan ilçesi...

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de budamak için çıktığı ağaçtan düşerek yaralanan kişi hastaneye kaldırıldı.

Hacı Abdullah Kayalı (51), merkez Kocasinan ilçesi Oymaağaç Mahallesi'ndeki evinin bahçesinde bir ağacın rüzgardan zarar gören dalını kesmek için ağaca çıktı.

Dengesini kaybederek düşen Kayalı, yaralandı.

Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, Kayalı'yı hastaneye kaldırdı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.